سادده باش...
به وبلاگ من خوش آمدیدامیدوارم وبلاگ قشنگی باشه براتونوراضی باشین .راستی ازتون میخوام نظربدین

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






کد حباب و قلب
قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ
دریافت کد بارش برگ چت روم
سادده باش...

من برعکس خیلیا➘ ↜اخلاقم سگ نیس..☺ ↜رفتارم تک نیس..��

↜امثالم کم نیس...����

↜فازم غم نیس...��

↜صِدام بَم نیس...��

↜کمرم خــَم نیس...��

↜حرفام ســَم نیس...��

↜چشمام نــَم نیس...��

↜من خاص نیستم...♛ ↜آس و پاس نیستم...��

↜دنبال مخاطب خاص نیستم...��

↜عاشق یاس نیستم...��

↜اهل هرزگی و لاس نیستم...����

↜برای هیچکس لاستیک زاپاس نیستم...��

↜من کچل و طاس نیستم...��

↜عقده ای و بی احساس نیستم...��

☜ بازم بگم؟؟ ↜آقا من برعکس خیلی ها, یه آدم عادی و معمولی ام...��

↜دوس دارم خودم باشم...��

↜خوشم نمیاد از اونایــے که خودشونو بالاتر وبهتر از بقیه میبینن...��

↙ساده باش، خودت باش.. همین...��



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : شیرین